Miksi liittyä jäseneksi ?

Voit liittyä mukaan varsinaisena jäsenenä tai kannatusjäsenenä. Jäseneksi pääsee mukaan maksamalla jäsenmaksun. Myös rekisteröidyillä yhdistyksillä ja yrityksillä on mahdollisuus liittyä jäseneksi. Jäsenet hyväksyy hallitus.

Varsinaisena jäsenenä sinulla on oikeus osallistua yhdistyksen toimintaan, käyttää äänioikeutta ja tulla valituksi yhdistyksen toimielimiin. Varsinaisissa kokouksissa äänioikeus on vain yhdistyksen varsinaisilla jäsenillä.

Kannatusjäsenenä sinulla on mahdollisuus olla tukemassa yhdistyksen toimintaa taloudellisesti. Voit myös käyttää puhe- ja läsnäolo-oikeutta yhdistyksen varsinaisissa kokouksissa, mutta sinulla ei ole päätösvaltaa.

Varsinaisena jäsenenä sinulla on siis paras vaikuttamisen mahdollisuus.

MITEN VOIN LIITTYÄ ?

Voit liittyä yhdistyksen jäseneksi maksamalla jäsenmaksun ja ilmoittamalla pyydetyt yhteystietosi (nimi, sähköposti, puhelinnumero, asuinpaikka) jäsenrekisteriä varten.

Voit lähettää yhteystietosi jäsenrekisteriä varten tämän sivun alaosan lomakkeella tai vaihtoehtoisesti sähköpostitse osoitteeseen fagerkullafest@gmail.com.

Lehtimäen vanha pappila Fagerkulla ry
LEHTIMÄEN OP  FI13 5224 0120 0591 09

Käytäthän maksaessa annettua viitenumeroa!

Jäsenmaksut vuonna 2024
Varsinaiset jäsenet                    15 €   /  hlö      viitenumero:   1009
Kannatusjäsenet                         20 €   /  hlö      viitenumero:   1012
Yhdistys- ja yritysjäsenet       50 €   /  vuosi   viitenumero:   1025

Halutessasi tehdä lahjoituksen yhdistyksen ja sen toiminnan hyväksi, käytäthän maksaessasi viitenumeroa 1038. Kiitämme lämpimästi tuestasi!

Löydät yhdistyksen jäsenrekisteriselosteen täältä.

Jäsentietolomake
Jäseneksi liittyvän nimi tai kannatusjäseneksi liittyvän yhdistyksen/yrityksen yhteyshenkilön nimi.
Jos olet henkilöjäsen, jätä kohta tyhjäksi.
Kirjoita tähän samalla laskulla maksettujen henkilöjäseneksi liittyvien etu- ja sukunimet.